Saint Tropez

Brand & eCommerce Univers

Saint Tropez designer og sælger tøjkollektioner til hele verden. Saint Tropez har i dag 40 butikker i Danmark og Sverige samt franchisebutikker i Danmark, Sverige og Holland. Mærket sælges i hele Europa og til mere end 1000 forhandlere på verdensplan.

428

Samarbejdet

Saint Tropez kontaktede i efteråret 2015 Wølund & Wraae for at få udviklet og eksekveret en ny skarp online strategi, hvor deres kunder var i fokus. Dette uanset om kunderne skulle købe, serviceres eller i dialog online, i butik, hos forhandlere eller på mobil m.m. Wølund & Wraae har i tæt samarbejde med teamet hos Saint Tropez fået defineret, designet, udviklet og implementeret den optimale kundeoplevelse samt processer for produkt og ordrehåndtering.

Carl Hansen. Løsningen er fokuseret på et stilrent og enkelt design

Resultatet

Saint Tropez har i første fase fået lanceret en international B2C eCommerce og Omni Channel løsning, hvor alt er automatiseret og fuldt integreret med NAV. Løsningen indeholder overordnet:

  • Nyt digitalt brandunivers
  • Responsive design
  • Komplet B2C funktionalitet og kundeoplevelse
  • 100.000 medlemmer i kundeklub med specielle rabatter
  • Internationalisering
  • International forhandleroversigt
  • Click and Collect
  • Mange kampagne/rabat kombinationer
  • Hurtig og brugervenlig filter funktion og søgefunktion
  • Personalisering
  • Fuldautomatisk produktoprettelse
  • Nem og hurtig ordrehåndtering
  • Fuld skalerbar administration
  • Specielt tilpasset workflow og administrationsbrugerflade
  • Medarbejder login med specielle rabatter og ordreoversigt

Del denne side med dit netværk