Rynkeby

brandunivers til hele Norden

Rynkeby Foods A/S er Nordens største producent af juice og saft. På et år fremstiller virksomheden mere end 150 millioner liter baseret på de bedste bær, frugter og grøntager, naturen byder på. Rynkeby Foods A/S står for produktion og distribution af mærkerne Rynkeby, God Morgon og Innocent i Norden.

428

Samarbejdet

Dialogen mellem Rynkeby Foods og Wølund & Wraae blev indledt i foråret 2015. I første omgang gennemførtes en række workshops for at definere Rynkebys fremtidige digitale strategi. Herunder kundeønsker, Customer Journey, teknologivalg med mere. Ultimo 2015 ønskede Rynkeby Foods at opgradere deres Nordiske brandunivers for produkter under brandet Godmorgen. Dette skulle være et brandunivers, der ved hjælp af masser af content og video fra blandt andet sociale medier, samt interaktion med brugerne, skal hjælpe folk i hele Norden med at få en bedre og mere sund morgen samt skabe opmærksomhed om produktet og dets kvalitet. Løsningen blev baseret på Wølund & Wraaes Umbraco Baseline og indenfor en tidshorisont på 5 uger stod løsningen klar til ibrugtagning.

Carl Hansen. Løsningen er fokuseret på et stilrent og enkelt design

Resultet

  • Forventning om 10 mio. videovisninger viralt indenfor 12 måneder
  • Nyt digitalt Brandunivers
  • Responsive design
  • Komplet Social Media integration
  • Time to market: 5 uger fra ide til færdig platform
  • Internationalisering – 4 sprog
  • Opskriftsunivers
  • Green Juicing univers
  • Fuld skalerbar løsning
  • Nordisk forhandlerliste

Del denne side med dit netværk