Identitet, design og udvikling af enterprise e-handelsløsning i Dandomain for MyTrendyPhone

Identitet, design og enterprise e-handelsløsning for MyTrendyPhone

6.000.000 kunder
100.000 produkter
10 lande

udfordring

MyTrendyPhone opererer i et benhårdt marked, hvor konkurrencen bliver større og større for hver dag. Udfordringen har været at imødekomme den voksende stigning i kundestrømmen, samt finde den mest optimale købsoplevelse, når man har over 100.000 produkter i 10 forskellige lande. MyTrendyPhone har haft stor succes og meget stor fremgang de seneste år og det medfører selvfølgelig også en stigende udfordring på f.eks. mængden af produkter, ordrer, kunder, indhold, søgninger, forespørgsler og kampagner.

Løsning

Vi har designet og udviklet en helt nyt online brandunivers og kundeoplevelse for MyTrendyPhone. Vi har optimeret på hele kundens rejse før, under og efter salget. Vi har sammen arbejdet os frem til det centrale i strategien for hvordan MyTrendyPhone fremover leverer en sublim kundeoplevelse. Kompromisløs kundeoplevelse igennem dette rette sortiment med den skarpeste pris med den hurtigste levering har nok hovedoverskrifterne i vores samarbejde de sidste mange år. Vi indgik vores samarbejde i 2009 og i dag bistår vi med løbende rådgivning, design og teknisk sparring og udvikling til MyTrendyPhone's internationale team.

MyTrendyPhone. Komplet forbedring af præsentation i købsoplevelsen

resultat

  • Sikret højere konverteringsrate
  • Større ordrestørrelse
  • Ledende national og international positionering i et marked med hård konkurrence
  • Komplet visuel præsentation af købsoplevelse på mere end 100.000 produkter.
  • Kapitalisering på 6.000.000 kunder

Del denne side med dit netværk