De 10 vigtigste resultater
- Optimalt sammenspil mellem brandunivers og salgsunivers
- Inspirerende kundeoplevelse der leder til salg og gensalg
- Fuld skalerbar B2C Ecommerce platform
- ROI 4 mdr.
- Fordobling af omsætning år 2 og år 3
- Sikker overgang fra B2B til B2C
- Eliminering af potentiel partner konflikt via strategisk rådgivning
- Top placeringer og synlighed i Google
- Positioneret sig som førende spiller i et marked med hård konkurrence.
- Større kundeloyalitet


LØsning
Løsningen er en komplet B2C ehandelsløsning som er blivet optimeret over de seneste mange år og seneste i foråret 2016 redesignede vi løsningen igen for at forbedre kundeoplevelsen:
- Nyt digitalt designerunivers
- Responsive design og kundeoplevelse
- Fuld skalerbar B2C Ecommerce platform
- Online marketing system
- Nyhedsbrev automatisering
- Effektmåling og rapportering
- Social Media integration
- SAP Integration
Høj konverteringsrate
For at sikre en høj konvertering, blev der arbejdet på et optimalt samspil mellem virksomhedens salgsstrategi, købsoplevelse, design og det store Louis Poulsen brandunivers.
- En inspirerende købsoplevelse med spacemanagement principper
- Overskuelig og tilgængelig kategorisering og visning af varer
- Simpel og tiltrækkende præsentation af kampagner og udvalgte varer
- Intuitiv gennemførsel af købsproces