OmniChannel løsninger

på tværs af kanaler og platforme

OmniChannel er i dag mange ting. Især for detailhandlen kan det være den mulighed, der sikrer en helt unik købsoplevelse og service for dine kunder. Et effektiv OmniChannel setup og mindset giver forbrugerne en helhedsoplevelse af en virksomheds brandunivers og giver forbrugerne en inspirerende og strømlinet købsoplevelse af virksomheden, lige fra butikker til webshop, in-store løsning, loyalitetsprogram, mail dialog samt kundeservice m.m..

OmniChannel og dens reelle værdi

Den reelle værdi i en OmniChannel løsning ligger i, hvordan virksomheden udnytter de informationer den får fra mødet med kunderne på de forskellige kontaktflader. Det er nemlig brugen af disse informationer som kan anvendes til at ramme mere præcist i dialogen til kunderne, på det rette tidspunkt, med det rette produkt/budskab og derved som resultat øge salg, mersalg og loyaliteten.

Omnichannel LØsninger

Hermed en inspirationsliste over hvilke Omnichannel løsninger vi hos E-handelsbureauet Wølund og Wraae har erfaring med, samt kontaktflader som er oplagte at binde sammen for at kunne tilbyde den bedste kundeoplevelse:

Kontakt

Har du brug for rådgivning og hjælp til en OmniChannel løsning, er du velkommen til at kontakte vores digitale rådgiver:

Henning Wraae
Digital rådgiver
M: +45 28 18 98 43
E: henning@wogw.dk

Strategi, Design & E-handelsløsning til Louis Poulsen til Saint Tropez

Saint Tropez

Omni-channel løsning & Kundeklub

Del denne side med dit netværk