Integration til DdD Retail

Webshop Integration til DdD retail kassesystem/POS

Vi hjælper med rådgivning og udvikling af den totale integration mellem DdD Retail kassesystem og en webshop. Uanset hvilket system eller hvilken platform eller teknologi virksomheden har, er der både tid og penge at sparre med vores integrationsløsning. Virksomheder, der har et DdD Retail kassesystem og en webshop, kan gennem automatisering af arbejdsgange på f.eks. oprettelse af varer og ordrebehandling, opleve store besparelser på tid og penge. Risikoen for manuelle fejl minimeres endvidere og det er samtidig muligt at sikre, at lagerbeholdningen er synkroniseret i både butikker og webshop.

Spar penge på udvikling af integration

Vi har udviklet en integrationsløsning, som bygger på et ultra fleksibelt fundament og imødekommer vores kunders behov for mere fleksible og standardiserede integrationsløsninger. De kunder, som i dag anvender DdD Retail kassesystem/POS kan med fordel udnytte fordelene ved vores integrationsstandard og spare tid og penge på selve udviklingen til integrationen mellem DdD Retail kassesystem/POS og en webshop. Vores integrationsløsning er udviklet så fleksibelt, at det er muligt at integrere flere og flere data og tilkoble flere og flere systemer i trit med vores kunders vækst.

Forretningsmæssige fordele og besparelser

Vores integrationsløsning med DdD Retail kassesystem/POS spiller sammen med flere slags e-handelsløsninger, marketing- og forretningssystemer. Typisk opnår virksomheder mange fordele ved at integrere systemerne sammen, de umiddelbare fordele er:

  • Automatisk vareoprettelse
  • Monitorering af vareoprettelse
  • Kvalitetssikring af vareoprettelse
  • Synkronisering af lager status/beholdning
  • Notifikation ved lav lagerbeholdning
  • Automatisk ordrebehandling
  • Monitorering af ordrebehandling
  • Notifikation ved særlige ordre
  • Automatisering af mail dialog
  • Automatisering af mersalgsmails

VI kan håndtere i hele processen

Vi har gennem årene udviklet integrationsløsninger mellem webshop, ERP og kassesystemer til en lang række kunder. Uanset hvilke ønsker og behov der stilles, finder vores specialister altid en løsning, der matcher kundens behov for at opleve så få ændringer i virksomhedens hverdag, som overhovedet muligt. Vi håndterer hele processen fra tilrettelæggelse og tilpasning af data, til udvikling af selve integrationen til e-handelsløsningen. Vores eksperter vil, under hele integrationen, indgå i tæt samarbejde med jer. Derfor er der ganske enkelt ikke behov for involvering af tredje part på områder indenfor IT eller ERP for, at vi kan lave en fuldt funktionel og køreklar integration mellem 2 systemer.

Vi sikrer:

  1. 100% solid, hurtig og driftssikker dataoverførelse
  2. 100% kvalitetssikring af alt data
  3. 100% kontrol og advisering ved uregelmæssigheder
  4. 100% fleksibilitet og skalerbarhed
  5. 100% velegnet til både simple og komplekse integrationer

Del denne side med dit netværk