Louis Poulsen. Roi på 4 måneder

DESIGN OG E-HANDELSLØSNING
TIL Louis Poulsen

ROI på 4 måneder OG STØRRE INDTJENING PR ORDRE

Vi har hjulpet Louis Poulsen med en ny B2C strategi, design af købsoplevelse og udvikling af e-handelsløsning og markedsføring.

De 10 vigtigste resultater

  1. Optimalt sammenspil mellem brandunivers og salgsunivers
  2. Nyetablering af B2C e-handelsløsning med afsætningseffektivt design
  3. Købsoplevelse der leder til salg og gensalg baseret på e-handelskonventioner
  4. ROI 4 mdr.
  5. Fordobling af omsætning år 2 og år 3
  6. Sikker overgang fra B2B til B2C
  7. Eliminering af potentiel partner konflikt via strategisk rådgivning
  8. Top placeringer og synlighed i Google
  9. Positioneret sig som førende spiller i et marked med hård konkurrence.
  10. Større kundeloyalitet
Louis Poulsen. Optimalt sammenspil mellem brandunivers og salgsunivers

Strategi

  • Dialog omkring strategiske muligheder og udfordringer
  • Udarbejdelse af Business Case
  • Dialog og rådgivning om mulig kanal/forhandlerkonflikt
  • Fastlæggelse af strategi og udbud
  • Dialog om brand positionering og ny online profil
  • Dialog om serviceniveau og købsstøtte
Louis Poulsen. Tiltrækning af kunder

Tiltrækning af kunder

Online strategien er delt op i en model, hvor der er fokus på 3 online kanaler:

  1. SEO - Den organiske trafik
  2. SEM - Betalt trafik
  3. E-mail – Nyhedsbreve

Høj konverteringsrate

For at sikre en høj konvertering, blev der arbejdet på et optimalt samspil mellem virksomhedens salgsstrategi, købsoplevelse, design og det store Louis Poulsen brandunivers.

  • En inspirerende købsoplevelse med spacemanagement principper
  • Overskuelig og tilgængelig kategorisering og visning af varer
  • Simpel og tiltrækkende præsentation af kampagner og udvalgte varer
  • Intuitiv gennemførsel af købsproces

Del denne side med dit netværk